Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

zaterdag 17 februari 2024

52.442 Voorbereiding Dutch Dishes

Al een hele poos geleden maakte ik het eerste blok van de quilt van de servieskast, oftewel de Dutch Dishes. Toen zei ik ook dat ik hoopte dat ik aan het eind van het jaar (2023) helemaal bij zou zijn, nou dat is mislukt. Ik ben nog precies net zo ver met blokken maken als toen.

Maar dat betekent niet dat ik niets gedaan heb voor deze quilt, ik heb namelijk wel alle blokken voorbereid. Printen, overtrekken, kleuren, puzzelen en nadenken, ik deed het allemaal.







Hopelijk geeft dat me het zetje dat ik nodig heb om weer verder te gaan, al heeft mijn aarzeling ook te maken met de techniek, paper piecing, die beheers ik nog niet zo goed. Maar ja, daar kan ik alleen wat aan doen door te starten....

Geen opmerkingen: