Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

maandag 12 februari 2024

Inschrijving N4D

Het is en het blijft elk jaar een mijlpaal, een ankerpunt, een highlight, een date to remember, een ijkpunt,  maar een ook moment ter overdenking. Het klinkt misschien zwaar, maar in het leven van vele wandelaars is de datum dat er weer ingeschreven kan worden voor de N4D een datum om te omcirkelen in de agenda!!! Dat is hier niet anders.

Helaas gaat het dit jaar maar om twee inschrijvingen, voor de Wandelkerel en voor mij. Voor Dochterlief zit het er niet in, haar enkel blijft haar pesten. Na bezoeken aan de orthopeed en de fysiotherapeut is het wel duidelijk dat zij in juli, net als vorig jaar, niet in staat zal zijn om de N4D te lopen.

Dat betekent ook dat zij niet mee zal gaan naar Nijmegen, ze vond het afgelopen jaar zeer frustrerend dat ze wel in Nijmegen was tijdens de N4D, maar dat ze geen wandelaar was. Ze denkt er nog wel over om op vrijdag te komen, dat mag natuurlijk altijd....

Na de uitdaging van vorig jaar, ga ik dit jaar weer voor mijn reguliere afstand, de 40 km, de Wandelkerel zit voorlopig nog vast aan die 50 km. En waar hij het heel vervelend vindt dat zijn zusje niet mee kan doen, ziet hij wel een groot voordeel, hij kan nu in de caravan slapen in plaats van op een luchtbed in het klompenhok. Dat lijkt hem toch wel wat comfortabeler. Het klompenhok gebruiken we dan voor onze fietsen en/of als logeerkamer.

De plannen zijn er, de inschrijvingen zijn er, de plek op de camping is gereserveerd, nu nog fit en gezond blijven en lekker gaan wandelen, kilometers maken. Dan zal het vast goed komen in juli in Nijmegen....





Geen opmerkingen: