Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

zondag 25 februari 2024

52.443 Voorjaarsquiltje

Het streven was om deze vakantie mijn voorjaarsquiltje af te maken, dat is bijna gelukt...
 



Achterkant even strijken...

Lusjes maken om het ophanglatje aan te bevestigen...



Passen en meten.....
 

Doorquilten.....
 

Op maat snijden.....
 
Afwerkbies bevestigen....
 
Nu moet allen de afwerkbies nog vastgezet worden. Dat is een klusje om met de hand te doen op een avond, languit op de bank.... Bijna klaar dus!!!

Geen opmerkingen: