Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

vrijdag 4 augustus 2023

Vakantie

Manlief en ik hadden een weekje vakantie gepland en gelukkig waren mijn voeten alweer dusdanig hersteld dat dat gewoon door kon gaan. Helaas was onze planning niet zo gelukkig, want we hebben zo'n beetje de hele week regen gehad.....
 
Voor het eerst zetten we dus ook de luifel er nog voor om wat extra ruimte te creëren.



Gelukkig hadden we af en toe ook zon, maar dat waren wel zeldzame momenten. Toch verveelden we ons  niet. Lezen, spelletjes en samen kletsen over van alles, we hadden genoeg te doen.




Ook de laatste pil van de antibioticakuur nam ik op vakantie.

En op vakantie moet er ook met de hand afgewassen worden.....




Naar het toiletgebouw in de regen!

Dochterlief kwam ook nog een nachtje logeren, dat betekende dat ze een tentje moest opzetten en een luchtbed moest opblazen. En toen was het natuurlijk tijd voor een potje yahtzee met haar vader. Dat hadden ze alweer een paar dagen moeten missen.



Na een weekje waren Manlief en ik weer thuis. Heerlijk uitgerust en bijgekomen, maar toch wel blij dat we na al die nattigheid weer gewoon in ons eigen huis waren.

Geen opmerkingen: