Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

donderdag 3 mei 2018

52.240 Dubbelop

Op de handwerkbeurs in Zwolle kocht ik een lap tricot om voor de Wandelkerel een shirt te maken. Met een restje zwarte tricot kon ik er zelfs twee shirts van maken en dat stond de Kerel wel aan. Hij heeft een bloedhekel aan kleding kopen, dus als je moeder dat dan voor je maakt....

Nu wilde ik niet twee exact dezelfde shirts maken, maar de stof gaf mij geen andere keus. Het verschil moest hem dus in de details zitten.


Een borstzakje is zo'n detail. Maar ja, ik had twee shirts. Gelukkig heb ik mijn Cameo ook nog.


En noodgedwongen kwam er nog een tweede verschil. Ik zette één van de halsboordjes aan de verkeerde kant vast. Helaas kwam ik daar pas achter nadat ik hem ook al gelockt had. Ik zag het uithalen dus niet zitten. Dus ik heb het boordje naar de goede kant omgevouwen en alsnog vastgezet. Dit verdient niet echt de schoonheidsprijs, maar gelukkig is de Wandelkerel nog steeds blij met zijn shirts.


Geen opmerkingen: