Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

donderdag 7 december 2017

Het kerst

Afgelopen jaren was ik elke keer eg laat met het aanbrengen van de kerstversiering. Dochterlief en ik besloten dus om dat dit jaar anders aan te pakken. En dat lukte. In huize Wandelen en meer.... kerst het al.


Dochterlief knutselt de boom in elkaar. 

Ik zoek ruzie met de haakjes. 

Een rustige boom dit jaar. 



En een engeltje in de kast. 

Een boompje voor het raam. 

En een boompje in de keuken.

 Ach, en een beetje kitsch hoort ook bij kerst.
En dan 's avonds de kaarsjes aan. Dan vind ik die lange donkere avonden toch wel leuk.

Geen opmerkingen: