Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

zondag 25 oktober 2015

52.145 De regenboog

Dochterlief en ik wisten al ruim van tevoren dat we dit jaar niet aanwezig konden zijn bij de landelijke Droomdekendag. Maar we wilden natuurlijk wel laten weten dat we in gedachten aanwezig waren. Daarom zorgde ik voor een klein cadeautje. Een gehaakt wolkje met een regenboog. Het patroon komt uit Kawaii haken van Dendennis.







 



Wat een schatje!!! Bijna jammer om weg te geven.

Geen opmerkingen: