Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

zaterdag 4 mei 2013

Nog meer beKRoonde vriendschap

Tijdens onze vakantie in Normandië in 2011 ontmoette Dochterlief meisje R. En R ontpopte zich tot BFF of eigenlijk SuperBestFriendForever. Ruim een week zijn beide meisjes on-af-schei-de-lijk geweest. Gelukkig konden manlief en ik het goed vinden met de ouders van R. Ook haar oudere en jongere broertje vonden (en vinden) wij erg leuk, net zoals de Wandelkerel, dus het werd een topvakantie.

Bij het vertrek spraken we af om elkaar te bezoeken en contact te houden. Maar zoals jullie weten werd manlief ziek en stond ons sociale leven op een laag pitje. En vrienden die je al lang kent, accepteren dat, maar vakantievrienden????

Nou, echte vakantievrienden accepteren dat ook. En zo gebeurde het dat P, M, A, R en E vandaag bij ons kwamen. Bijna 2 jaar na die fantastische vakantie zagen we ze weer in levende lijve. En het was net zo gezellig als toen. In de loop van de dag zagen we dan eens 2 meisjes, dan eens 3 jongens en dan eens 5 kinderen voorbij schieten. Van de tuin naar boven, van boven naar de tuin, van de bijkeuken naar de kamer, van eten naar drinken, van "Hallo" naar "Dag" en van naar de schommel naar de trampoline.

Onderussen kletsten wij bij met P en M en ook dat was net zo gezellig als in 2011. En het was zo gezellig dat ik vergat om foto's te maken. Dus nu gaan we voor de herkansing. Komende zomer in het zuiden van het land!!!!

1 opmerking:

MAMAvan3 zei

Daar gaan we zeker voor! Het was gezellig bij jullie. Zo leuk te zien hoe de kids samen speelden terwijl wij goed konden kletsen ;-) Tot snel hè!