Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

zondag 19 mei 2013

52.52 Stug doorgaan

Enkele weken geleden schreef ik al dat ik eigenlijk voor niks had gewerkt en dus moest gaan uithalen. Maar daar had ik zo geen zin in, dat ik de boel aan de kant heb gegooid en er niets meer mee heb gedaan.Tot ik van de week weer naar de Bee ging. Ik hoopte dat er iemand een goed idee had, zodat ik kon zeggen dat ik niet voor niets gewerkt had....

En dat lukte. En de oplossing was zo simpel dat ik mij afvroeg waarom ik zelf niet tot die oplossing was gekomen. Omdat ik niet het materiaal had om de steel te maken, ging ik verder met appliqueren en daarna met borduren.



En nu vragen jullie je natuurlijk af wat die oplossing is. Nou, die is even eenvoudig als briljant. De steel borduren in plaats van appliqueren. En om in stijl te blijven, doe ik dat......


..... met gouddraad!!!!!

Geen opmerkingen: