Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

zondag 23 februari 2020

52.287 bu-jo april

Ik heb de slag te pakken, deze keer heb ik april afgemaakt in mijn bu-jo. Ik loop dus weer wat verder vooruit. Dat komt ook omdat ik mijn bu-jo voor 2020-2021 op tijd af wil hebben. Het wordt nog wel eens wat met mijn bu-jo's.

Ik begon aan mijn eerste bu-jo (2018-219) toen augustus 2018 al begonnen was. Ik begon toen dus al met een achterstand. Soms moest ik de volgende maand nog maken, terwijl de afspraken al binnenstroomden. In mijn tweede bu-jo, die van dit jaar, had ik in ieder geval alle maanden af voor augustus 2019. Ik miste nog wel de aankleding, daar ben ik nu dus druk mee bezig.

Het streven is om mijn bu-jo voor 2020-2021 af te hebben voor augustus 2020. Of dat lukt weet ik niet, maar het is een leuk streven.

Maar nu eerst april 2020.








Ik word er blij van.

Geen opmerkingen: