Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

zondag 3 maart 2019

52.254 In het nieuw

Er ligt al sinds lange tijd een stapeltje met al geknipte stof, zodat ik die kledingstukken-to-be alleen nog maar in elkaar te zetten. Dat is in theorie natuurlijk prachtig, maar zoals altijd is de praktijk een stuk weerbarstiger.

Maar afgelopen periode heb ik toch weer even de tijd genomen en dat leverde mij twee nieuwe kledingstukken op, een vest en een jurk. Ik ben tevreden.



Als fotomodel doe ik het overigens een stuk minder goed, maar met mijn kleding ben ik tevreden.

Geen opmerkingen: