Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

zondag 29 april 2012

52.21 Vogeltje wat zing je vroeg....

Toen manlief in het AMC lag, heb ik een bezoekje gebracht aan Den Haan en Wagenmakers om daar eens even rond te snuffelen. Ik had toen nog het idee dat ik ook in die onrustige periode zou kunnen handwerken. Achteraf kunnen we de conclusie trekken dat ik dat niet goed had.

Maar misschien was het ook wel gewoon een excuus om daar iets te kopen. En dat deed ik dus wel! Ik kocht het patroon voor een vogeltje. Bijgevoegd waren enkele lapjes stof en omdat ik naald en draad had meegenomen, vond ik dat ik die mocht kopen.

Natuurlijk is er in die periode niets van gekomen, maar afgelopen week heb ik het pakketje erbij gepakt en ben ik begonnen. Een echt stukje handwerk, dus er komt geen machine aan te pas. Alle onderdelen zijn geknipt en het lijfje zit in elkaar. Nu nog even zien hoe ik de vleugels en de staart ga verstevigen en dan vliegt er binnenkort een vogeltje rond hier.




Geen opmerkingen: