Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

zondag 1 november 2020

Doorgaan met goed doen

De huidige situatie in de wereld is raar, onzeker en niet te peilen. Dat is sinds maart ook heel duidelijk geworden bij de Droomdekenstichting. In de eerste maanden na de lockdown werden er amper dekentjes aangevraagd. 

Gelukkig komen de aanvragen nu weer op gang en als aanvulling daarop kan ik zeggen dat er ook weer volop dekentjes worden aangeleverd. Hoe ik dat weet? Wandelmams is verzendpunt voor de Droomdekenstichting.

En vanuit die functie van Mams mochten wij vandaag ingeleverde Droomdekens ophalen in Zwolle. Het bleken maar liefst zevenentachtig dekens te zijn. En er zaten weer meer dan prachtige exemplaren tussen. Hieronder een kleine greep uit de aangeboden dekentjes.








En nu staan er alleen quilts op de foto, maar we hebben ook gehaakte en gebreide dekens meegenomen. Gelukkig maar, want ook die dekens nemen een belangrijke plaats in bij de Droomdekenstichting. Overigens is de Droomdekenstichting een onderdeel van de Regenboogboom.

En zelfs als je dan een auto hebt met een grote kofferbak, nemen zeventachtig dekentjes veel ruimte in beslag.


Maar wat een feest om met zo'n gevulde kofferbak weer huiswaarts te rijden...

Geen opmerkingen: