Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

zondag 8 november 2020

52.322 Op de valreep, november

De voornemens waren zo goed, maar de praktijk was toch weer wat weerbarstiger, en dus loop ik weer eens achter de feiten aan. Niet dat dat erg is, ik beschouw mijn bu-jo als work in progress gedurende het jaar, maar als je begin november de maand november nog moet afmaken, is het wel wat laat. Maar hé, het is weer gelukt!





En???? Zag je de fout?

2 opmerkingen:

Anoniem zei

je bedoelt vast en zeker dat het de maand oktober moet zijn. en bij de laatste foto een e teveel in de naam november.

Liesie zei

De maand klopt, het is november, dat van die extra "e" is de fout. En dan moet je weten dat ik het zelf niet eens gezien had, Dochterlief maakte mij erop attent toen ik klaar was......