Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

zaterdag 7 maart 2020

Je wordt ouder mama

Al langere tijd merkte ik dat het lezen van etiketten mij wat meer moeite kostte, maar toen ik ook merkte dat ik niet langer dan een minuut of twintig achter elkaar kon lezen, omdat mijn ogen dan moe waren, wist ik wel hoe laat het was. Tijd voor een bril.

En dus ben ik nu in het bezit van een leesbril. En ik moet zeggen dat het mij tot nu toe goed bevalt, dat lezen met een bril. Nu nog afwachten hoe het in de dagelijkse praktijk gaat werken.....



Zoals Dochterlief liefdevol opmerkte: “Je wordt ouder mama!”

Geen opmerkingen: