Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

woensdag 25 oktober 2017

Belofte maakt schuld

Afgelopen zomer zou ik met Dochterlief een weekje gaan kamperen. Maar omdat ik onverwachts naar Spanje kon (en ging) voor de Camino, ging dat niet door. Dochterlief was wel zo slim om te bedingen dat we dan in de herfstvakantie een paar dagen weggingen. Het was nog even spannend in verband met de gezondheidssituatie van Manlief, maar gelukkig was hij voldoende opgeknapt. En zo vertrokken we zondag met zijn tweeën naar Maastricht.

We genoten volop. We shopten, winkel in, winkel uit, genoten op het Vrijthof van een terrasje, bezochten de grotten en Fort Sint Pieter en de avonden brachten we door in onze studio met kletsen, tekenen, haken en genieten van elkaars gezelschap.


























En we sloten af met het opsteken van een kaarsje in Onze-Lieve-Vrouwe-Basiliek.

Geen opmerkingen: