Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

zondag 23 april 2017

52.205 UFO's

Nee, er vliegen geen Undentified Flying Objects door het huis, maar er liggen nog wel een aantal UnFinished Objects en die moeten nu maar eens af. Eerst heb ik alle UFO's maar eens bij elkaar gezocht. Het bleek om 5 projecten te gaan.



Een rupsje Nooitgenoeg, een volkswagenbusje, de letter G, een mochillatasje en een CAL-deken. Daarnaast heb ik nog genoeg andere nieuwe projecten in gedachten, maar er moeten nu eerst maar eens wat "oude" projecten worden afgemaakt.

De eerste UFO die een AFFO moet worden is rupsje Nooitgenoeg. Deze is voor de Wandelkerel, omdat hij dit rupsje opnieuw ontdekt heeft. De bedoeling was om hem met Kerst af te hebben, maar dat is jammerlijk mislukt. En dat terwijl ik al op de helft was.


Er moeten nog 4 groene bollen bij, 4 pootjes en 2 sprietjes. Aan de slag dus!!!!






Alle onderdelen af en waar nodig aan elkaar gezet. Nu nog een rupsje ervan maken.




En dat is gelukt!!!! Het patroon van rupsje Nooitgenoeg vond ik hier.



De Wandelkerel heeft dit schatje direct naar zijn kamer gebracht, waar hij op het boek past. En ik??? Ik heb nog genoeg materiaal om een heleboel van deze rupsjes te maken. Maar eerst andere UFO's afmaken!!!


Geen opmerkingen: