Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

zondag 16 april 2017

52.204 En een beetje meer....

Omdat ik nu de droomdeken-in-wording echt wel af wil hebben, ben ik vandaag maar weer achter de naaimachine gekropen. Ik had al eerder deze week de quilt bijgesneden en de randen op maat gesneden, zodat ik nu direct kon gaan naaien. Nou ja, dat had gekund. Ik had wat opstartproblemen. Dat lag aan mijzelf, ik had niet goed ingespannen en helaas duurde het erg lang voor ik doorhad dat dat het euvel was. Voordeel is wel dat mijn spoelhuis nu ook weer een keer goed schoon is....



Maar uiteindelijk werkt alles en het was maar even werk om de stukken voor de rand aan elkaar te zetten.



Jammer genoeg moest er daarna weer gestreken worden. Niet echt mijn hobby, maar nu toch een stuk minder erg. Kleding strijken vind ik pas echt erg....



Vervolgens spelden, naaien en weer spelden. En nu liggen er twee droomdekens te wachten op het laatste beetje werk. Binnenkort maar met Dochterlief op de bank hangen om de rand met de hand vast te zetten.



Geen opmerkingen: