Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

zondag 9 april 2017

52.203 Kleine beetjes

Afgelopen week ben ik niet toegekomen aan handwerken. Eerst lag er een stapel nakijkwerk, toen volgde het huishouden en de rest van de tijd heb ik besteed aan man en kinderen. Vanmiddag zijn we lekker wezen fietsen, met stop voor een ijsje, ik heb samen met Dochterlief haar Duitse woordjes doorgenomen en we hebben heerlijk met elkaar zitten kletsen.

Maar ik wilde toch nog wel iets doen, dus heb ik nog maar even de naaimachine tevoorschijn getrokken om de laatste applicaties op mijn droomdeken-in-wording vast te zetten. En dat is gelukt. Nu nog snijden en de rand eraan zetten, maar dat is voor een volgende keer.





Geen opmerkingen: