Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

zondag 14 april 2024

52.450 Een blokje wit....

Twee weken geleden plaatste ik het eerste blok van een gehaakte Droomdeken in wording. Voor mij een nieuwe stap in mijn Droomdekencarrière, maar gelukkig wel een hele leuke stap. Tenslotte vind ik haken ook erg leuk en een positieve bijkomstigheid is dat haken ook gewoon op de bank kan in aanwezigheid van mijn gezinsleden, terwijl een Droomdeken naaien niet mogelijk is op de bank.....😉


En nu heb ik dus een wit en een roze blok gehaakt. Het is de bedoeling dat het een babydeken wordt, dus ongeveer 90 bij 120 cm. Hoe dat precies gaat uitkomen kan ik nu nog ziet zeggen, eerst maar eens wat meer blokken haken. Gelukkig zit er geen druk op het maken van Droomdekens, ik kan dus lekker op mijn gemak blokken halen en kijken hoe het allemaal uitkomt.



Al ben ik natuurlijk wel weer heel benieuwd naar het eindresultaat, maar afgaande op bovenstaande foto's heb ik er vertrouwen in....

Geen opmerkingen: