Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

zondag 12 februari 2023

Party, 50 jaar

Afgelopen donderdag werd ik 50 jaar, een goede reden voor een feestje vond ik en, met mij, man en kinderen ook. En zo gebeurde het dat ons huis gisteravond veranderde in een ware feestlocatie. Ik maakte kaartjes om een ieder uit te nodigen en er werden lijstjes gemaakt met wat aan te schaffen om het feest goed te laten verlopen. De voorbereidingen namen dus al enkele weken in beslag, maar dat viel allemaal onder de voorpret.

Gistermiddag werden de laatste hapjes gemaakt en zetten we de boel op zijn kop om ervoor te zorgen dat er voldoende plek was. Ook maakten Dochterlief en ik een "studio" zodat iedereen die zou komen op de foto kon worden gezet, een leuke herinnering voor later. En terwijl ik mijn gasten ontving, zorgde Dochterlief voor de foto's. Na afloop bleek dat ze zich af en toe ook verveelde, er was een hele reeks foto's van haarzelf...... Ok, en eentje met haar broer.








Ook Manlief en ik gingen op de foto, maar dan niet op de officiële spot, dat lukte Manlief niet.

Lekker stel!
 
De rest van de foto's en filmpjes blijven privé, dat is beter voor iedereen. Wat ik wel met jullie wil delen is dat het een goed feest was, inclusief "Paradise by the dashboardlight", "Van links naar rechts", "I will survive" en "Oya lélé". Inclusief dansen, springen, zingen en polonaise. Inclusief een hapje, een drankje en snacks. Inclusief lieve vrienden, mijn oudste 'dinnetje en familie. Inclusief scherven van een kapot gevallen flesje, een volle afwasmachine en met elkaar opruimen. Inclusief cadeautjes.








 
En natuurlijk inclusief de day after.....
 
 
Kortom, een feestje om lang van na te genieten. Ik hoop dat er nog vele volgen.

Geen opmerkingen: