Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

maandag 27 januari 2020

52.283 Vogeltjes

Ik loop langzaam maar zeker toch een beetje in, wat betreft de aankleding van de maanden in mijn bu-jo. Februari was begin deze week al klaar, dus ruim voor de maand begint. En ik ben weer trots op het resultaat.




Alleen stom dat ik de fout pas zag, toen ik de letters al met zwart had ingekleurd en er dus niets meer aan kon veranderen. Dan maar op een andere manier die missende letter toevoegen....







Geen opmerkingen: