Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

zondag 4 december 2016

52.186 Kerstengel

Omdat ik even zin had aan iets anders tussendoor en omdat ik ergens een leuk patroontje tegen kwam, haakte ik een kerstengeltje.









Heel simpel te maken uit twee Granny's en een bolletje. Ik m(h)aakte ook nog een kerstboompje en een sneeuwvlokje. Nog simpeler om te maken.



Later maakte ik ook om deze twee figuurtjes een randje, maar daar heb ik geen foto meer van gemaakt. Leuk en simpel te maken.

Geen opmerkingen: