Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

zondag 16 februari 2014

52.84 Handwerkbeurs

Ik bied bij voorbaat al mijn excuses aan. Ik ga namelijk vals spelen met de datum van dit bericht. Ik had namelijk problemen met het uploaden van foto's en een gebrek aan tijd.

Maar zaterdag de 15e bezocht ik met Wandelmams de Handwerkbeurs. Op de beurs zelf heb ik geen foto's genomen, ik had het te druk met kijken. Kijken naar stands en kijken naar mensen. En op het terras ook nog met kijken naar de Olympische Spelen.

Het viel ons op dat er dit jaar minder quiltstands en meer haak- en breistands waren. Nu maakt dat ons niet uit, wij vinden beide leuk. Nou ja, ik vind breien niet leuk, maar ik vind de garens en de producten wel leuk om naar te kijken.

Gelukkig had ik gespaard voor mijn bezoek aan de Handwerkbeurs, want er waren te veel leuke dingen. En de allerleukste heb ik meegenomen....


Bijvoorbeeld 13 bollen Stylecraft, om nog een CAL-deken te kunnen maken. De kleuren zijn overigens in het echt sprekender (feller) dan op de foto.


Ook het vijfde deel van de serie boekjes over het verwerken van Zpagetti schafte ik aan. Zo hou ik de serie compleet. En we werden zelfs herkend als fervent Zpagetti-aanhangers en daarom signeerde één van de schrijfsters het boekje voor ons.



Natuurlijk hoort daar dan ook Zpagetti bij. Alleen wil ik weer een knuffel maken die niet in het boekje staat, dus ook maar een patroon erbij gekocht.

En naast alle gekochte dingen gingen we naar huis met een hoofd vol ideeën. Te veel om op te noemen en te weinig tijd om ze allemaal te kunnen uitvoeren, maar het was een leuke dag!!!

Geen opmerkingen: