Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

zondag 2 februari 2014

52.82 Halfproducten

Deze week ben ik met van alles en nog wat bezig geweest. Allerlei dingen en ideeën borrelen door mijn hoofd, maar dat heeft nog niet geleid tot een eindproduct. Dat had voornamelijk te maken met gebrek aan tijd. Zowel thuis als op het werk blijft alles maar doorgaan.

Ziekenhuisbezoeken, keuring voor de invalidenparkeerkaart (die is toegekend!!!!), tentamens nakijken, surveilleren bij tentamens, nog meer tentamens nakijken, stof ruimen, nadat Paps aan het klussen is geweest, wassen, planten water geven, nog, nog, nog meer tentamens nakijken, cadeautjes bedenken voor de vriendinnen van Dochterlief en vooral aandacht besteden aan mijn huisgenoten, want dat hebben ze meer dan verdiend....

En dus deed ik alle noodzakelijke dingen in stukjes. Paar tentamens nakijken, met Dochterlief op zoek naar cadeautjes, planten water geven, paar tentamens nakijken, met de Wandelkerel kletsen, wasmachine volstoppen, paar tentamens nakijken, even bakkie doen met Manlief, boodschappen doen, paar tentamens nakijken, paar steken haken, blokkie fietsen met Manlief, bank hangen, paar tentamens nakijken, frutselen en knutselen, enzovoort.

Al met al een lekker weekend. En wat dat allemaal heeft opgeleverd???




Ik liep tegen twee restanten tafelzeil aan en bedacht dat ik daar wel een tas van kon maken. Het viel alleen niet mee om een leuk patroon te vinden, dus bedacht ik dat de hockeytas van dochterlief mijn basis zou worden. En dat lukte.


Daarnaast gebruikte ik de Cameo om bedrukkingen voor shirts te snijden, zocht ik voor Wandelmams het patroon voor een capuchonvest voor neefje D. en zocht ik het patroon van een knuffeltje. Op papier heb ik hem nog niet gevonden, op mijn blog wel..... Maar kan natuurlijk altijd zelf een patroontje tekenen op basis van dit blog.




Al met al heerlijk bezig geweest, zonder daadwerkelijk eindresultaat. Maar dat betekent dat jullie de komende tijd nog wat tegoed hebben......

Geen opmerkingen: