Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

zondag 8 januari 2012

Briefjes

Het gebeurt de laatste tijd nogal vaak dat ik aan de telefoon ben, als één van de kinderen mij wat wil zeggen of vragen. Dat lossen ze dan op door een briefje onder mijn neus te duwen, waarop ik dan door middel van ja-knikken of nee-schudden antwoord kan geven.

Maar toen ik dit briefje onder mijn neus kreeg, was ik blij dat we geen beeldtelefoon hebben, want ik wil niet weten hoe ik toen keek........


Ik vraag me af hoe ze ........ Nee, ik wil het niet weten ook!!!

1 opmerking:

Anoniem zei

Hier heb ik maar een reactie op. Grinnik!!!

Groetjes Jet