Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

woensdag 8 februari 2012

33.158 keer

Maandag startte de inschrijving voor de Nijmeegse 4Daagse. Voor Wandelmams en mij is het een fluitje van een cent om in te schrijven. Nummer en wachtwoord intoetsen op de site, gegevens controleren, een paar keer op "verder" drukken, reglementen accepteren en de inschrijving is een feit. Nog even controleren of de bevestigingsmail in de inbox zit, ja klopt, en klaar. Dat hebben we gisteren gedaan.

Voor het Wandelmannetje is het een ander verhaal. Omdat hij dit jaar 12 wordt en voor het eerst mee mag doen, geldt voor hem een andere procedure. En die kost iets meer tijd. Formulier printen, formulier invullen (waar is zijn KNBLO-pas ook alweer), kopie maken van zijn identiteitsbewijs, voor mijn eigen administratie weer een kopie maken van het ingevulde formulier, envelop schrijven, postzegel plakken, Wandelmannetje laten zien dat het formulier in de envelop gaat en dan de boel dicht plakken.


Ondertussen had het Wandelmannetje nog maar een paar keer, ik denk zo'n 22.453 keer, gevraagd of ik hem al had ingeschreven.

Met de belofte dat ik op weg naar mijn werk de brief zou posten vertrok ik. Aangezien ik dat mannetje langer ken dan vandaag leek het mij verstandig om ook het posten van de brief vast te leggen.


En ik denk weet dat ik daar verstandig aan heb gedaan, want na 33.158 keer (iets meer of minder kan ook) vragen is hij er nu van overtuigd dat ik hem heb ingeschreven.

Nu maar hopen dat de Centrale administratie van de 4Daagse snel mailt!!!!!!

Geen opmerkingen: