Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

maandag 12 juni 2023

Auw, zeer, balen......

Vorige week heb ik flink mijn kleine teen gestoten, de badkamerdeur stak ineens over, en na de wandeling van afgelopen zaterdag  was die teen enorm pijnlijk. De uitkomst was gekneusd of gebroken, maar eigenlijk maakt dat voor de behandeling niet uit. 
 
Die behandeling is rust, de eerste week die teen vastplakken aan de teen ernaast en eventueel stevige schoenen aan. Dat laatste lukt niet zo goed, de teen is te dik, de rest luk wel.
 
Helaas betekent dat ook dat ik even niet kan wandelen en dat ik de geplande Kennedymars op de Posbank aan mij voorbij moet laten gaan, maar voor de N4D moet het goed komen. Daar hou ik mij maar aan vast. 
 
En om positief af te sluiten, ik heb nu wel tijd voor mijn andere hobby's.



Geen opmerkingen: