Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

maandag 20 maart 2023

52.405 Uitje Bee

Zoals ik al aangaf, ging ik zaterdag 11 maart niet naar de NLDoetdag in Zwolle, omdat ik andere plannen had. Dat plan hield in dat ik met de dames van de Bee (bijeenkomst van quilters) een uitje had. We gingen naar  De Lindehof in Zalk, waar we een workshop aangeboden kregen en waar we natuurlijk konden neuzen in de winkel, tussendoor was er tijd voor een bingo en een lunch. Het werd een reuzegezellige dag, met veel geklets, gelach, goede gesprekken en nieuwe feitjes.
 











 
En nu heb ik er weer een projectje bij dat niet af is. En ik verwacht dat het niet gaat lukken om dit voor Pasen af te hebben. Bij dit project durf ik er wel een (voorlopig) jaar aan te koppelen, het streven is om dit quiltje met Pasen 2024 op te kunnen hangen.

Geen opmerkingen: