Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

zaterdag 25 september 2021

52.357 Droomdekendag

Het mocht weer, samenkomen om een hele dag te werken aan droomdekens. Samen met Mams, Dochterlief en Aly vertrok ik naar het Hilton in Soest, waar weer een zaal voor ons, droomdekenmaaksters, was gereserveerd.
 
We installeerden de naaimachines en gingen aan de slag. Dochterlief ging verder met het meanderen van haar deken, maar dat ging niet zoals ze wilde, dus besloot ze om maar aan het volgende project te gaan werken. Ze wil weer blokken gaan gaan maken met textielverf, dus ze ging lekker zitten tekenen.


Mams hield zich bezig met stroken, zij maakte een lasagnatop en Ook Aly hield zich bezig met stroken, maar dan op telefoonboekpapier.



Ik was bezig met het pimpen van een lasagnetop. Met behulp van vliesofix zette ik afbeeldingen vast op de top.




Maar het was vooral een dag om weer mensen te ontmoeten, dus de productiviteit van vandaag was niet zo hoog.

Het tweede deel van de middag stond in het teken van de show and tell. Er waren weer prachtige dekens ingeleverd.












Met een hoofd vol ideeën gingen we weer naar huis. Wat was het een fijne dag en wat had het Hilton de boel goed georganiseerd.

Geen opmerkingen: