Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

zaterdag 16 november 2019

52.273 Droomdekens

Al maanden stond de datum van vandaag in de agenda genoteerd met een sterretje. Aly organiseerde weer een Droomdekendag in Zwolle en daar hadden we, Mams, Dochterlief en ik, heel veel zin in. En ondanks dat Manlief in het ziekenhuis ligt, gingen we die kant op. Dochterlief en ik hadden die ontspanning hard nodig. (En de Wandelkerel ging, na een bezoek aan zijn vader, lekker voetballen.)

Van de dag zelf heb ik weinig foto's gemaakt. Een foto van Dochterlief, die nog een droomdeken had liggen waarvan alleen nog een stukje van de rand moest worden vastgezet en een foto van mijn naaimachine, met werk in uitvoering.



Van de show-and-tell maakte ik wel veel foto's. Zo leuk om te zien wat anderen maken. En altijd als ik al die mooie dingen zie, vind ik het jammer dat ik niet meer tijd heb (of maak) om Droomdekens te maken. Maar goed, de show-and-tell, een kleine greep.....











Na de show-and-tell was er nog tijd om lekker verder te werken. Dochterlief begon met het ontwerpen van een nieuwe deken en ik leerde een nieuwe techniek, die een enorm leuk effect oplevert. Wellicht iets voor de volgende deken.....



En vol ideeën en met nieuwe energie gingen we weer naar huis. En in de kofferbak weer een stapel Droomdekens voor al die kinderen met een uitdaging!!!!!

Geen opmerkingen: