Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

zondag 15 juli 2018

Op weg naar de 4Daagse...

En toen was het zondag.
De dag om in te schrijven.
De dag om vrienden te ontmoeten.
De dag om te genieten.
De dag om de 4Daagse te vieren.
De dag om te genieten van de officiële opening van de 4Daagse.
De dag om de 4Daagse-sfeer te proeven.
De dag om de 4Daagse-kriebels te voeden.















En de dag om te genieten van een prachtige zonsondergang!




Morgen nog een dagje werken en dan is het tijd voor HET wandelfeest van het jaar.

Geen opmerkingen: