Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

zaterdag 25 november 2017

52.219 Zomaar wat

Het was hier rustig, maar gelukkig zat ik niet stil. Werktechnisch niet, maar handwerkmatig ook niet. Het waren kleine beetjes, maar alle beetjes helpen.

Eens in de maand ga ik naar een Bee. Heerlijk quilten met andere dames en zeer zeker ook een paar uurtjes voor mijzelf. Na de zomer besloten we om met zijn allen een project(je) te doen. Het maken van een tas. Ik heb geen foto's gemaakt van de tussenstappen, maar het ik ben tevreden met het eindresultaat. En ik niet alleen, want Dochterlief heeft meerdere malen laten weten dat ze tas echt super-, super-, superleuk vindt.



Afgelopen mei waren we op Terschelling en toen kochten Dochterlief en ik wol. Het is de bedoeling om daar kussenhoezen van te maken. Op de Kreadoe kocht een de juiste haaknaald en afgelopen periode haakte ik een proeflapje.





Nu nog tijd vinden om de kussenhoezen te maken.

Geen opmerkingen: