Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

zondag 26 oktober 2014

52.95 Sfeerlicht

Hoewel het haken de laatste tijd het grootste gedeelte van mijn hobbytijd opslokte, heb ik ook nog wel wat andere dingen gedaan. Ik heb wat shirtjes bedrukt, om vervolgens te vergeten om er foto's van te maken. Maar wat ik het meeste heb gedaan is sfeerlichtjes maken.

Dat doe ik met behulp van glazen bouwstenen uit de bouwmarkt, waar ik een gat in boor, ledlampjes aan een snoertje en vinyl gesneden met behulp van de Silhouette Cameo. En dan kun je veel mensen blij maken.





En nu ben ik bijna door mijn glasblokken heen en begint de speurtocht naar nieuwe. Niet iedere bouwmarkt heeft ze in het assortiment, maar het is TE leuk om ze te maken.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi! Zou je mij kunnen vertellen hoe je een gat in de blokken maakt zonder dat ze stuk gaan?

Liesie zei

Lieve Anoniem,

Excuses voor de lange wachttijd. Soms kom ik ernstig tijd te kort. Het boren van de gaten doe ik met een speciale glasboor onder koud stromend water. Heb al zeker 20 glasblokken zo geboord, zonder problemen.

Ik hoop dat je iets hebt aan mijn antwoord.