Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

zondag 19 december 2010

Vals spelen

Ok, ik heb nu ernstig vals gespeeld met de data van de laatste 2 berichten. Waarom??? Ik was ziek. En nu niet gewoon ziek, nee hartstikke ziek. Met pijn en moeite heb ik mij door het kerstdiner van de schatjes heengeworsteld. Gelukkig had ik de hele dag geslapen, want ten eerste vond ik de pizza's stinken, ten tweede was de school volgens mij verplaatst (een kilometer of 200 verder lopen) en ten derde moest ik ook nog doen of ik het allemaal hartstikke leuk vond, tenslotte wil je het plezier van de kinderen niet verpesten....

Ook moest ik de kerstmarkt op mijn werk aan mij voorbij laten gaan. En dat terwijl ik zelf het goede doel had aangedragen en alle contacten had gelegd. Ook zonder mij is er ruim 1700 euro opgehaald, maar toch.... ik wilde er gewoon zelf bij zijn.

En nu ben ik er weer redelijk bij. Ben alweer even buiten geweest, gister naar de winkel gelopen en weer terug, en ben blij dat het vakantie is. Gelukkig weinig verplichtingen de komende 2 weken, dus dat moet helemaal goed gaan komen. Kan de automatische piloot weer uit.....

Geen opmerkingen: