Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

maandag 24 april 2023

52.409 Klusjes

Elke keer als ik denk dat ik alle vervelende herstelklusjes weer heb afgehandeld, liggen er binnen no-time weer nieuwe klusjes op me te wachten. Er zat dus niet anders op dan maar weer aan de slag te gaan....

Een broek van Dochterlief inkorten....



Een broek van mijzelf inkorten, deze was wel lastiger, omdat er een split in zit....









Een zwembroek van een neefje repareren....




En met de naaimachine stroken aan een mini-quiltje zetten, zodat ik daarna weer verder kan met appliqueren.






En omdat ik toen toch de strijkplank en het strijkijzer had staan, streek ik ook maar gelijk drie blouses, vind ik ook een stom klusje, al ben ik wel weer altijd blij met een mooi gestreken blouse....





Nou ja, en als al die stomme klusjes dan gedaan zijn, geeft het toch wel weer een lekker gevoel....

Geen opmerkingen: