Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

zondag 2 januari 2022

52.371 Trots

Hoewel ik normaal gesproken op de eerste zondag van de maand mijn bu-jo van de betreffende maand laat zien, doe ik dat nu niet.

Ik heb namelijk afgelopen week de softshelljas voor de Wandelkerel afgemaakt en daar ben ik heel trots op, dus die laat ik eerst zien, mijn bu-jo loopt niet weg en de jas wel (met de Wandelkerel erin).


Die iets donkerder druppels die je ziet, zijn fluorescerend.





En zo zien die druppels er dus uit in het donker als er licht opvalt.

De Wandelkerel is uitermate blij met zijn jas en ik dus ook.

Geen opmerkingen: