Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

zondag 17 juni 2018

Nieuwe wandelschoenen testen

Hoewel mijn voeten nog niet helemaal hersteld zijn van de blaren van de Kennedymars, begon het wandelvirus weer te kriebelen. Nu werd vanmiddag de verjaardag van neefje D gevierd en die beste jongen woont zo'n 23 km bij ons vandaan. Een mooie afstand om de nieuwe schoenen en de voeten te testen.

Gelukkig kreeg ik gezelschap van Mams en de Wandelkerel, dus we vertrokken met zijn drieën. Natuurlijk had ik wel eerst de voeten waar nodig getaped, ik zit niet te wachten op nieuwe ellende, maar zonder problemen bereikte ik de feestlocatie. Dat gold helaas niet voor de Wandelkerel, hij heeft al maanden terug nieuwe wandelschoenen aangeschaft, maar daar nog niet op gelopen. Hij had een dikke blaar op zijn hiel. Nu maar hopen dat de schoenen de komende periode nog voldoende kunnen worden ingelopen. En ach, de oude schoenen zijn er ook nog.

Maar goed hieronder een paar plaatjes van de wandeling.









Geen opmerkingen: