Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

donderdag 7 september 2017

Geen paniek

Afgelopen week bereikten mij berichten dat er mensen zijn die zich afvroegen of er iets aan de hand is. Een blogpauze van een maand is hier nog niet eerder voorgekomen. Nou, ik kan iedereen gerust stellen, er is niets aan de hand. Alle bewoners van huize "Wandelen en meer" verkeren in goede gezondheid (voor zover daar bij Manlief sprake van is). De reden van mijn lange afwezigheid is zelfs positief.

Ik heb namelijk een periode in Spanje doorgebracht om de Camino naar Santiago de Compostela te lopen. Het is een fantastische ervaring geweest, maar voorlopig kan en wil ik daar nog niets over delen. Behalve dan dat het voor mij een fantastische ervaring is geweest.

En nu is het gewone leven weer begonnen en zal ik proberen om ook hier de zaken weer op te pakken.



Geen opmerkingen: