Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

zondag 7 mei 2017

Gaasterland Wandeltocht

In aanloop naar de KM van Cuijk leek het ons verstandig om nog een keer 40 km te lopen. Dit deden we vanuit Harich. De eerste 6 km liepen Wandelmams, de Wandelkerel en ik met zijn drieën. Na die 6 km gaf de Wandelkerel gas en hebben we hem pas bij de finish weer terug gezien. Overigens bereikte hij die finish twee uur eerder dan wij. Hij had duidelijk een topdag. Zeker gezien het feit dat hij, door hooikoorts, een vreselijke bloedneus had en door de EHBO aan de kant is gezet. Zelf wordt hij daar niet warm of koud van, het gebeurt wel vaker, maar de EHBO wilde hem toch even in de gaten houden. Fijn dat ze dat doen.

Geen uitgebreid verslag, maar hieronder wel de foto's van deze dag.





































































Het was een prachtige wandeldag in het prachtige Gaasterland. En de Wandelkerel had helemaal een topdag. Deze wandeltocht leverde hem drie ijsjes op......

Geen opmerkingen: