Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

maandag 30 mei 2016

52.163 Ontspannen haken

's Avonds na het wandelen w vond ik nog wat tijd om te haken. De dag voor de Vierdaagse van Diever had ik mijn examens ingeleverd en mijn tweede correctie was nog niet binnen. Ander nakijkwerk was er ook niet en mijn lessen waren voorbereid, zodat ik echt even tijd had voor mijzelf. En daar maakte ik dan ook gebruik van.

Ik ging verder met het haken van de letter G. Ik ben toch behoorlijk opgeschoten.




En nu weer een paar dagen keihard werken aan de tweede correctie van de examens, want komende vrijdag gaan de Wandelkerel, Wandelmams en ik op pad voor een nieuwe wandeluitdaging.....

Geen opmerkingen: