Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

woensdag 6 januari 2016

Wachten, wachten

Weer problemen met WiFi hier, dus nu een kort verslag via de telefoon. Mocht er morgen weer WiFi zijn, dan volgt een uitgebreider verslag.

Het spoelen van de long is vandaag gelukt, meerdere keren. Er is veel vocht verwijderd. Toen ik het ziekenhuis verliet, zat er ruim twee liter vocht in de opvangbak.

Op de longfoto was te zien dat er nog veel vocht zit. Morgen wordt de situatie opnieuw beoordeeld en als er dan nog vocht zit, wordt sowieso de chirurg erbij gehaald. Als er te lang vocht achter de long zit, is de kans op beschadiging en dus functieverlies erg groot en dat wil men natuurlijk voorkomen. Verder was het een rustige dag voor Manlief.

Ikzelf werd vanmiddag aangenaam verrast door een oud-klasgenoot van de basisschool. Hij woont in de buurt van Amsterdam. Via Facebook hadden we alweer contact en vanmiddag nodigde hij mij uit om een bakkie te komen doen. En zo zagen wij elkaar na bijna 30 jaar weer terug. Bijzonder. Na een paar aangename uurtjes vertrok ik richting AMC. Bedankt lieve oud-klasgenoot.

Vandaag gelukkig positief nieuws, omdat het gelukt is om de long te spoelen. Nu morgen weer afwachten wat de dag ons brengt.

Geen opmerkingen: