Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

dinsdag 14 september 2010

Ziek, zwak en misselijk

En toen ging het mis. Alle gezinsleden waren al een aantal dagen thuis gebleven i.v.m. ziekte. Allemaal een zere keel, erg moe, hoofdpijn en andere ellende. Ik dacht natuurlijk dat ik dit virus kon verslaan en ging dus gewoon door met werken en zorgen voor alle zieke gezinsleden. Dat leek goed te gaan. Iedereen is alweer enkele dagen naar school of aan het werk.

En toen, toen ging het mis, erg mis. Werd vanmorgen wakker met een keel van schuurpapier, een hoofd van beton en kuiten gevuld met lood. En toch eerst nog gaan douchen en denken dat dat wel helpt. NIET DUS!!!

Thuis gebleven, gebibberd en geslapen en geslapen en gebibberd. Koorts, nog meer keelpijn, nog zwaarder hoofd en weer geslapen. Enne ....... geslapen!! Nu even wakker, maar ga zo weer slapen. En dan moet ik de trap op. Weet je wel hoe hoog die is, met kuiten vol lood.

Trusten

Geen opmerkingen: