Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

donderdag 29 december 2011

Positief

Ik durf nu langzaam over te gaan van voorzichtig positief naar positief. Manlief was vanavond erg gezellig. Hij had praatjes voor 10 en was ongelofelijk adrem. Zelfs de arts was even sprakeloos van de reacties van manlief. Achteraf gaf hij aan dat hij dit enorm gemist had. De opmerkingen schoten wel door zijn hoofd, maar het lukte hem niet om snel genoeg te reageren.

Ook lukte het hem om zijn been, zonder hulp van zijn armen, weer op het bed te tillen. Al met al genoot manlief van het bezoek. Hij kon weer meepraten en meedoen, zonder de frustratie van gemiste opmerkingen en het zoeken naar een woord. Na het eten was hij bekaf, dus verlieten we het ziekenhuis. Maar mijn hart huppelde voor mij uit. Wat heerlijk om hem weer zo te zien!!!!

8 opmerkingen:

Trudy Meurs zei

Wat fijn dat het de goede kant op lijkt te gaan. Ik ben zo blij voor jullie.
Groetjes,
Trudy

Anoniem zei

Dit is fijn Lo... Nu hopen dat jullie dit jaar positief kunnen afsluiten! Doe Arjan de groetjes van ons.
x Femke

Jet zei

Hallo,

Hier ook weer eens een berichtje van de collega van wandelmams. Ik lees nog steeds mee. Wat ben ik blij om de laatste twee berichtjes te lezen zeg. Hopelijk blijft het zo goed gaan. Kaarsjes hier hebben afgelopen dagen gebrand en er was er eentje voor jullie bij.

Succes en sterkte nog verder, ik blijf stilletjes meelezen hoor.

Groetjes Jet

Jan Jager zei

Goec om te horen. We hopen dat het doorzet.
Jan.

Anoniem zei

Wat fijn dat het weer wat beter gaat, en wat moeten jullie lang in spanning zitten zeg! Ik leef met jullie mee via je blog.

Dikke knuffel Angelique. (fhd)

Anoniem zei

oh wat klinkt dit heerlijk.
ik kan me voorstellen dat je hart huppelt van geluk.
wij hopen dan ook dat het zo door mag gaan.
en nu durven we jullie ook zeker een heel goed 2012 toe te wensen.
Hoewel we wel weten dat hij niet 1 2 3 zo weer de oude is maar jullie zijn door jullie positieve inzet zeker goed bezig.
de groetjes aan de kids.
Van de gehele fam.H uit Nijeveen

berta, roel zei

wat een heerlijk positief stukje.
wij durven nu te zeggen!!!!
wij hopen op een heel goed 2012 voor jullie, het zal wel niet 1-2-3
zo snel gaan maar jullie zijn zeer positief bezig.
willen jullie de kids de groetjes doen van ons?
en hou vol a wij zijn trots op je doorzettingsvermogen.
en hopen snel weer van jou grappen te mogen genieten.
groetjes van de fam.H uit Nijeveen

Anoniem zei

Yes....dit was het! waar jullie zo op hoopte en nu hopen dat deze stijgende lijn doorzet en hij gauw naar Meppel of Zwolle mag!
Wij zijn blij voor jullie!