Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

donderdag 18 april 2013

Positief nieuws

Positief nieuws vandaag. Ten eerste is de MRI goed gegaan. Dat is bij manlief altijd maar afwachten, omdat hij claustrofobisch is. Hij kreeg een slaapmiddel, maar dat werkte niet helemaal goed, maar terug tellen van 1000 tot 0 hielp om de tijd door te komen. Toen manlief het niet meer volhield en op de knop drukte, hoorde hij dat het nog 30 seconden duurde. Dat kon hij dan nog wel volhouden.

Het tweede positieve feit was dat er op de MRI geen afwijkingen te zien zijn en dat de problemen dus voor 99.9% zeker voortkomen uit een virus. Omdat manlief verzwakt is door de neurosarcoïdose en door het gebruik van prednisolon en MTX is dit virus dubbel hard aangekomen.

Hij blijft nog even in het ziekenhuis, omdat de neuroloog zeker wil weten dat hij goed aansterkt en herstelt. Hij mag (een deel van) het weekend naar huis. Morgen gaan we bespreken wanneer en hoe dat te organiseren, maar voorlopig zijn we alleen maar blij dat het niet de ziekte is die weer heeft toegeslagen.

Geen opmerkingen: