Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

vrijdag 20 december 2019

Zo kan het ook.......

Vanavond om een uur of zeven ging de deurbel. Of nou ja, de deurbel, er werd geklopt.


De pakketbezorger van PostNL stond voor onze deur met een pakket. Nu is dat in de decemberperiode geen onbekend verschijnsel bij ons. We proberen zoveel mogelijk te kopen in fysieke winkels in de buurt, maar helaas kunnen we daar niet al onze kerstcadeaus kopen, dus dan maken we gebruik van het fenomeen webwinkel. Nu we waren net tot de conclusie gekomen dat iedereen zijn kerstinkopen binnen had, dus we verwachtten geen pakket meer.

Dochterlief nam het pakket aan en manoeuvreerde het de kamer in. Ze bestudeerde het etiket en dat bracht direct duidelijkheid. het was een kerstpakket van de oud-werkgever van Manlief.

En dan blijkt dus dat er nog steeds goede werkgevers zijn. Dat hebben wij ervaren tijdens de ziekteperiode van Manlief, maar ook nu, ruim acht jaar nadat Manlief ziek werd, krijgen wij nog steeds een kerstpakket. En dat terwijl hij ook al jaren niet meer in dienst is. Wij vinden dat bijzonder.






En zo kan het dus ook in 2019!!!

Geen opmerkingen: