Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

zondag 29 december 2019

52.279 bu-jo januari

Het is elke keer krap-an met het "aankleden" van mijn bu-jo. De basis is allang af, ik kan tot en met juli dit jaar al mijn afspraken en taken kwijt, maar echt gezellig ziet dat er niet uit. Ik hoop dat ik komend week nog tijd vind/maak om een maand (of twee) vooruit te werken, zodat de druk er een beetje af is. Tenslotte heb ik met de kerst alweer een nieuw bu-jo gekregen voor het schooljaar 2020-2021. En het allerbelangrijkste: Ik vind het leuk om te doen en ik heb nu eindelijk een agenda die werkt voor mij!!

Voor het aankleden van januari ging voor het gemak. Tijdens het opruimen van de "chill room" kwam een enorme stapel van het tijdschrift FLOW tevoorschijn. En omdat er in dat tijdschrift altijd mooie illustraties staan, heb ik ze keurig in de kast gelegd. Dis voor januari spitte ik die stapel door en ik kwam een aantal edities van de uitgave Paper lovers tegen.


Ik was zomaar drie kwartier verder toen ik uitgebladerd was. Cameo erbij, beetje prutsen met letters en vormpjes en dan leuke papiertjes zoeken.... Pffff, dat viel nog niet mee, te veel leuke papiertjes!





Uiteindelijk een keuze gemaakt en de boel gesneden. Instelling van het mesje klopte toch niet helemaal, dus helaas waren niet alle uitgesneden letters bruikbaar. Maar gelukkig zaten er ook stickers in deze edities, dus probleem opgelost. En deze maand koos ik voor oranje, paste mooi bij het papier.










Ik maakte mij er niet helemaal met een "makkie" vanaf, de mood tracker en de hoogtepunten tekende ik helemaal zelf. En dat net op tijd.




Geen opmerkingen: