Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

zondag 8 december 2019

52.277 Van alles wat....

Deze week kwam er niets concreets uit mijn handen, ik deed van alles wat. Ik hield me bezig met een blok van de Stone Fields.



Toen bedacht ik dat ik ook nog bezig ben met de Scandinavian Christmas, ook zo'n project dat ooit voor Kerst afkomt. Ik zocht de materialen op en zag dat ik van het tweede blok alleen de rand nog moet borduren. Daar maakte ik dus een beginnetje mee. Ik herinnerde me ook direct weer waarom ik het zat was. Te veel borduurwerk in dit blok.



Maar het grootste deel van mijn schaarse vrije tijd werd opgeslokt door de galajurk van Dochterlief. Ik maakte niet de complete jurk, ze had haar droomjurk al gevonden, ik deed slechts de aanpassingen. Dochterlief is een stukje kleiner dan de gemiddelde Nederlandse vrouw en dus was de jurk te lang. Helaas moesten ook de hals en de schouderbandjes aangepast, oftewel een rotklusje.

Ik maakte deze week een begin, de rest volgt komende week.






Veel gedaan, weinig resultaat...……….

Geen opmerkingen: