Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

vrijdag 28 juni 2013

Uitje klas 2

En na een dagje bijkomen, mocht ik vandaag op pad met de tweede klassen. Er stond een sportief dagje op het programma. En voor mij weer een hele dag buiten zijn. Over gebrek aan buitenlucht kan ik deze week niet klagen... En dat doe ik ook niet. Ik klaag hooguit dat ik mijn gezinsleden weinig heb gezien deze week, want als ik thuis was, bracht ik een groot deel van de tijd slapend door. Gelukkig is het bijna vakantie.

Maar ook met de tweede klassen heb ik het super naar mijn zin gehad!!!









Geen opmerkingen: