Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

zondag 9 juni 2013

Het seizoen loopt af....

En zoals altijd in de periode mei-juni is het de tijd afscheid. Allerlei activiteiten eindigen om na de zomer weer opnieuw te beginnen. het eerste afscheid van dit jaar was voor de Wandelkerel. Het voetbalseizoen is afgelopen en zijn huidige D1-team is volgend seizoen verdeeld over 4 teams. Een aantal jongens blijft nog een jaar in de D's en een aantal gaat naar de C's. Tot grote verrassing van de Kerel is hij als eerstejaars ingedeeld in de C1, dus hij gaat een pittig voetbaljaar tegemoet.

Maar eerst afsluiten met D1. De jongens wilden het opnemen tegen hun vaders en de vaders gingen met plezier op dat aanbod in. De vaders kregen hierbij ook nog eens hulp van alle broertjes en zusjes. Jammer genoeg voor D1 waren er veel actief voetballende vaders en zo verloren ze met 7-3. Maar toch verloren ze niet, want één van de vaders riep dat het nu om de winnende goal ging, net toen de jongens in de aanval waren. En ze scoorden!!! Dus toch gewonnen. Nou ja, of niet. De vaders en de jongens hielden er ieder hun eigen versie op na en allemaal hadden ze gewonnen. Dat is nog eens voetbal.....







Na het potje voetbal ging ieder huiswaarts om zich even op te knappen en daarna was er een barbecue. Het weer werkte mee en het gezelschap ook.






Geen opmerkingen: